نسخه‌ی جدید نرم‌افزار کمیک سیتی منتشر شد!

با سلام.

همونطور که میدونید نرم‌افزار کمیک سیتی اوایل تابستان امسال برای دستگاه‌های اندروید منتشر شد. ولی مشکلات و نواقصی داشت که به مرور زمان به رفعشون پرداختیم و سعی کردیم نرم‌افزار رو کامل و کامل‌تر کنیم.

حالا پس از دوماه تلاش، نسخه‌ی دوم نرم‌افزار کمیک سیتی آماده‌شده که تغییرات بسیار زیادی توش ایجاد شده که در لیست زیر بهش میپردازیم:

  • تغییر کل ساختار نرم‌افزار: زبان برنامه‌نویسی نرم‌افزار تغییر کرده که باعث کاهش حجم و سبکی نرم‌افزار شده، و به ما امکان اضافه‌کردن امکانات بیشتر رو میده. این نسخه با نسخه‌ی قبل سازگار نیست و باید جدا نصب شود.
  • اضافه شدن حالت مهمان: کاربرها میتونن بدون نیاز به ثبت نام از امکانات رایگان کمیک سیتی استفاده کنن، ولی امکاناتی نظیر خرید کمیک های پولی و یا ثبت نظر برایشان وجود ندارد.
  • امکان ثبت نام از طریق نرم‌افزار: از این پس امکان ثبت نام به طور مستقیم در نرم‌افزار وجود دارد.
  • امکان شارژ حساب از طریق نرم‌افزار: از این پس میتونید با استفاده از درگاه‌های پرداخت امن نرم‌افزار کافه بازار، مستقیما از طریق نرم‌افزار حساب خودتان را شارژ کنید.
  • امکان شارژ حساب با مشاهده‌ی تبلیغ: ما به تمامی نظرات شما عزیزان راجع به پولی شدن کمیک‌ها و مشکلات پرداخت و ... گوش کردیم، ولی با توجه به هزینه بردار بودن مدیریت سایت و اپلیکیش امکان رایگان کردن تمام کارها رو نداریم، ولی این امکان رو برای شما عزیزان فراهم کردیم تا با مشاهده‌ی تبلیغات بتونید بدون پرداخت هزینه حساب خودتون رو شارژ کنید.
  • اضافه شدن دسته‌بندی‌ها: تمامی مجموعه‌ کمیک‌های ترجمه‌ شده‌ی کمیک سیتی از این پس در قسمت دسته‌بندی‌ها در اپلیکیشن قابل دسترس هستن تا پیدا کردن کمیک مورد علاقه‌تون رو راحت و راحتتر کنن.
  • امکان اشتراک گذاری کمیک‌ها: از این پس در صفحه‌ی هر کمیک با استفاده از دکمه‌ی اشتراک گذاری میتوانید لینک کمیک‌ها رو با دوستان خود به اشتراک بگذارید. علاوه بر اون، با کلیک بر روی لینک‌های اشتراک گذاری شده، به جای باز شدن وبسایت،در صورت نصب بودن نرم‌افزار در دستگاه شما، مستقیما به صفحه‌ی کمیک مربوطه در نرم‌افزار خواهید رفت.
  • اضافه شدن صفحه بندی در کمیک خوان: با استفاده از این امکان، به راحتی میتوانید بین صفحه‌های هر کمیک ورق بزنید و مستقیم به صفحه‌ی مورد نظرتون برید.
  • فارسی شدن نام مجموعه‌ها: نام مجموعه‌هایی که به صورت تصادفی در صفحه‌ی کتاب‌خانه نمایش داده میشوند از این به بعد فارسی خواهند بود.
  • امکان جست و جو در کتابخانه: این امکان برای شما فراهم هست تا تنها بین کتابهایی که در کتابخانه‌ی شما موجود است جست و جو کنید و نه در کل کتاب‌ها.

و تغییرات و امکانات دیگر که با استفاده از نرم‌افزار متوجهشان خواهید شد.

علاوه بر اینها، نرم‌افزار کمیک سیتی از این پس از طریق مارکت کافه‌بازار به طور رایگان قابل دانلود و نصب میباشد.

برای دانلود از طریق کافه بازار، اینجا کلیک کنید.

دیدگاه‌ها

نیلی

خیخ باعال بید

دوشنبه, 11/04/1400 - 22:15
مترسک

بروزرسانی های کمیک سیتی خیلی خوب هستن.

شنبه, 07/22/1402 - 21:01